lauantai, 21. toukokuu 2011

Lauantai!

Nyt ajattelin kirjoittaakki tänne jotain. (: Eli siis, lauantai. Tänään olis ohjelmassa kavereita ja tallilla käynti, ehkä jonku leffan käyn vuokraamassa. Kuvia tänne muuten pitäis saada, mutta ei oikein oo kerenny ottamaan. Mutta pitää tässä joku päivä räpsiä.

Ei muuta, moi!

Katri

tiistai, 17. toukokuu 2011

The Biggest Things

Moi!

The Biggest Things-blogin kirjoitus alkaa 17.5.11. Me kirjoittajat ollaan siis kaksi tyttöä, Sani ja Katri. Kuvia ja muuta tulee myöhemmin. (:

 

Sani ja Katri